Ofte stillede spørgsmål
Alle pakker leveres med GLS. Du kan vælge mellem levering til pakkeshop eller hjemmelevering til din privatadresse. Hvis du køber som erhvervskunde, kan du vælge at få din pakke leveret til din arbejdsplads med GLS Erhverv. Ligegyldig hvilken leveringsform, du vælger, vil der typisk gå 2-5 hverdage, før din pakke når frem til dig.
I særlige tilfælde kan du opleve, at din ordre vil blive delt op i 2 leveringer. Dette kan hænde, hvis du har købt en af de plakater, som Artvision selv har designet sammen med en plakat fra vores leverandør. Artvisions egne plakater skal nemlig igennem en lidt anden proces, end vores leverandørs. Derfor kan vi ikke altid love, at de bliver færdige og klar samtidig, så de kan komme i samme pakke. Det beklager vi meget. Vi arbejder på at finde en bedre løsning, så leveringen bliver så nem og overskuelig for dig som overhovedet mulig. Lige gyldigt hvad, så kommer du aldrig til at betale for mere end 1 levering.
Vi tilbyder som udgangspunkt kun levering til Danmark, da vi ønsker at mindske vores CO2-aftryk mest muligt, når det kommer til transport. Vi synes, at der er noget smukt i, at de plakater og rammer, som du køber af os, er skabt i det samme land, som det sendes til. På den måde kan vi også sige god for kvaliteten og holdbarheden af produkterne.
Hvis du ønsker levering udenfor Danmark, så er du velkommen til at skrive til os.
Vores produktion er lukket i juledagene, men har åbent d. 27/12, 30/12, 31/12. Du kan derfor forvente længere leveringstid for ordrer bestilt i denne periode. Det beklager vi meget!
Du skal senest bestille dine julegaver d. 16. december, for at sikre, at de bliver leveret inden juleaften.
Betaling
Du kan betale online med både Visa/Dankort, Visa, Mastercard, MobilePay, Apple Pay og Google Pay. Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr.
Din betaling bliver først trukket fra din konto, når din ordre er sendt fra os. Medmindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Returnering
Du har 14 dages fuld returret på dit køb af plakater og rammer. Hvis du ønsker at sende din vare retur, skal du give os besked på info@artvision.dk senest 14 dage efter, du har modtaget dit køb.
Du står selv for at sende din pakke retur med en valgfri leverandør til vores firmaadresse:
Artvision ApS C/O Sarah Louise Holse
Rosenfeldtvej 30 st. th.
2665 Vallensbæk Strand
Danmark
OBS: I din mail til os, skal du huske at give os navnet på din transportør og din pakkes sporingsnummer, så vi kan holde øje med, at din pakke kommer sikkert frem. Når vi har modtaget pakken, vil du få refunderet dit køb, hvis varen er i samme stand, som du købte den.
Ja. Vi har forlænget returretten frem til d. 31. januar 2025, for ordrer der bestilles inden 24. december. På den måde har dine kære mulighed for at bytte den plakat, de modtog i julegave til en, der bedre afspejler deres stil og interesser.
Mistet eller beskadiget pakke
Vi bestræber os på at sikre, at hver eneste pakke når frem til dig. Men hvis din pakke skulle forsvinde under transporten, så skal du straks skrive til os på info@artvision.dk. Så gør vi alt, hvad vi kan for at løse problemet og få din ordre hjem til dig.
OBS: Det er meget vigtigt, at du skriver dit ordrenummer i din mail til os. Hvis du har yderligere oplysninger om, hvordan eller hvornår pakken kan være mistet, så skriv det endelig i mailen også.
Hvis du på beklageligvis modtager en beskadiget pakke, så skal du meddele os dette på info@artvision.dk indenfor 3 arbejdsdage. I mailen skal du skrive dit ordrenummer og vedhæfte følgende fotos:
· Tydelige billeder af de produkter, der er blevet beskadiget.
· Billeder af emballagen, herunder forsiden og bagsiden af pakken
· Billeder af pakkens hjørner
· Billeder af den indvendige beskyttelse.
· Læseligt billede af fragtlabel.
Herefter vil vi gennemgå de tilsendte billeder og sørge for, at du får erstattet dine ødelagte varer. Hvis du på det tidspunkt hellere ønsker en refundering, så finder vi naturligvis også ud af det.