Betaling
Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK), inklusiv moms og eksklusiv leveringsomkostninger.
Artvision tager imod online betalinger med: Visa/Dankort, Visa, Mastercard, MobilePay, Apple Pay og Google Pay. Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr.
Betalingen af ordren bliver først trukket fra din konto, når varen afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Artvision benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket betyder, at forbindelsen er helt sikker.
Levering
Vi leverer kun varer inden for Danmark. Leveringstiden for din ordre er normalt 2-5 hverdage.
Skulle der i særlige tilfælde være forlænget leveringstid, giver vi dig besked på mail.
Vi leverer til alle privatadresser i Danmark.
Vi leverer desuden til erhvervadresser eller nærmeste pakkeshop.
Levering gælder kun inden for Danmark, dermed ikke til Færøerne eller Grønland.
Alle varer leveres med GLS.
OBS: Du kan forvente længere leveringstid for ordrer, der bestilles mellem jul og nytår. Vores produktion er nemlig lukket i juledagene, men har åbent d. 27/12, 30/12, 31/12.
Ordrer, der skal gives i julegave, skal helst bestilles senest d. 16. december, for at sikre de kan nå frem til jul.
Retur og fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv, ligesom valg af transportør er dit eget. Det er blot vigtigt, at du vælger en leveringsform hvor pakken leveres direkte til vores returadresse og ikke til pakkeshop eller andet afhentningssted.
Fortrydelse skal meldes til os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal ordren være os i hænde senest 14 dage efter, at du har informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
Meddelelsen skal gives pr. mail på info@artvision.dk, hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.
Når vi har modtaget din returnering, vil du kunne forvente at få pengene retur inden for 5 arbejdsdage til det betalingskort og bankkonto, der blev benyttet ved købet.
Det er op til Artvision at vurdere varens stand. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Det betyder, at du ved fortrydelse af købet vil få en mindre del eller intet af købsbeløbet retur.
Beskadiget eller mistet pakke
Hvis din pakke skulle forsvinde under transporten, så skal du straks skrive til os på info@artvision.dk. Så gør vi alt, hvad vi kan for at løse problemet og få din ordre hjem til dig.
Hvis du på beklageligvis modtager en beskadiget pakke, så skal du meddele os dette på info@artvision.dk indenfor 3 arbejdsdage. I mailen skal du skrive dit ordrenummer og vedhæfte følgende fotos:
· Tydelige billeder af de produkter, der er blevet beskadiget.
· Billeder af emballagen, herunder forsiden og bagsiden af pakken
· Billeder af pakkens hjørner
· Billeder af den indvendige beskyttelse.
· Læseligt billede af fragtlabel.
Herefter vil vi gennemgå de tilsendte billeder og sørge for, at du får erstattet dine ødelagte varer. Hvis du på det tidspunkt hellere ønsker en refundering, så finder vi naturligvis også ud af det.
Reklamationsret
I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamation skal meddeles til Artvision i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimeligt tid, med mindre andet er aftalt.
Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert betjening af produktet.
Artvision dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang. Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav.
Reklamationer skal sendes med omdeling til vores firmaadresse:
Artvision ApS C/O Sarah Louise Holse
Rosenfeldtvej 30 st. th.
2665 Vallensbæk Strand
Danmark
Persondatapolitik
Når du køber en varer og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.
Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af Artvision. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger.
Klagemuligheder
Du skal sende en mail til os på info@artvision.dk, hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage.
Hvis du har en klage, og det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, vil du kunne benytte en af følgende muligheder for at klage:
- Center for Klageløsning, via klageportal v. Nævnenes Hus. Gå til klageportal.
- Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
- Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageportal. Gå til EU klageportal.
Ved indgivelse af klage, skal du oplyse/anvende vores mailadresse info@artvision.dk.
Generelle oplysninger
Artvision ApS
C/O Sarah Louise Holse
Rosenfeldtvej 30 st. th.
2665 Vallensbæk Strand
Danmark
CVR: 44816628
Tlf: 23 96 63 90 (marketing ikke tilladt)
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 11/12/2024